Tonight.

Igår slingade jag ju håret men det vart inte så bra, det vart inget där bak.
Så idag har jag slingat det igen :D
Och nu blev det ganska bra :)
Det vart väldigt ljust på vissa ställen men det blir väl bättre sen :D
Jag hjälpte Paul idag med att fixa en blogg åt henne.
Men nu går det inte att logga in.
Jag och Paul hade en blogg för jätte länge sen men den försvann, visste inte hur men idag så prova jag att logga in på kontot och det gick, men bloggen fanns inte, utan det var bara själva konton.
Så jag skapade en ny blogg åt Paul och jag bytte e-mail till hennes och sen så skulle hon bara byta lösen.
När jag logga in med hennes e-mail och mitt lösen gick det men sen när hon skulle logga in på sin dator så gick det inte, inte ens när hon bytte lösen.
Men nu har vi bestämt oss för att skapa en ny blogg tillsammans :D

Puss Puss
Karin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0