Lördag

Hellu.
Idag är det lördag och en speciell dag för blacka.
Just idag är det minneskonserten för Bob Marley.
Jag brukar inte gå dit så det blir väl att va hemma idag :)
Veckan har vart bra, men ar somnat tidigt varje dag, inte så konstigt :>
Igår låg jag i sängen och kolla på TV typ kl.21.00 och efter det programmet så var det ett program som jag gillar och jag tänkte att nu måste jag hålla mig vaken, men så blev det inte, för när det blev paus så somna jag :(
Det var inte så kul, sen vakna jag igårkväll av att jag frös och då låg jag som jag somna, på andra sidan av sängen med bara en filt, så jag vände mig och somna direkt.
Imorse vaknade jag, jag tänkte att jag skulle sova jättelänge idag för att vara lite piggare ikväll, men nej, så blev det inte.
Istället vakna jag kl.06.37 och kolla på klockan och tänkte att nu kan jag ju inte gå upp, men jag somna om och vakna nån gång vid 9 istället.

Kolla in www.paulandkarl.devote.se där jag har lagt upp lite bilder och en nageldesign :D

Karin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0