Herregud...

Hejsan hejsan!
Idag har det varit värsta kaoset på skolan!!
Men det är irriterande att dom som strejkade inte fattar att skolan måste ta bort lärare.
Visst jag kommer att sakna dom men dom måste ju bort.
Eftersom dom som ska börja 7:an i höst är en klassmindre så måste ju skolan ta bort vissa lärare för att skolan ska kunna gå runt.
Men vissa förstår ju inte att det är en bra sak, dom tror ju att hela skolan kommer gå under eller nått.
Det är bara dom som strejkade som kommer få problem!
Inte skolan!!

Det var en väldigt skönt dag idag!
Det har varit lungt hela tiden på lektionerna :D
Måste göra matte sen :/

Alla som läser detta inlägg ska skriva en kommentar om strejkandet!
Skriv vad ni tycker.

Karin


Kommentarer
Postat av: Nook

Hej! Karin jag vet inte riktigt vad jag ska tycka. Men alla gör saker som man känner sig rätt för att göra ^^

2011-05-03 @ 14:45:23
URL: http://[email protected]
Postat av: Nook

haha råka skriva fel blogg adressen ska vara nookiesworld.blogg.se XDDDDDDDDDDDDDDDDDD

2011-05-03 @ 14:47:06
Postat av: anonymm.

alla har rätt till egen åsikt.

2011-05-04 @ 20:46:31
Postat av: Karin

Anonym: Jag skrev bara att jag ville veta vad ni tycker.Jag skrev vad jag tycker och du får skriva vad du tycker.

2011-05-05 @ 18:39:31
URL: http://thebestkarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0