Hejsan hejsan

Förlåt att jag inte skrivit.
Igår gjorde jag en tårta på Lindalhs som jag fick ta med mig hem :D
Dom fick en choklad ask av mig.
Ann sa att man skulle ta med sig typ en krans eller tårta, men det var ju lite svårt för mig XD
Jobba ju på ett bageri :>
Nu är Magnus och Johanna här med deras lilla skit :D
Noah är så söööt, har hoppat på studsmattan med honom :D
Nu ska jag måla naglarna tills imorn :D
Är lite nervös, tänk om jag säger fel replik :o
Skulle va skapligt pinsamt.
Sak plugga på det ikväll :D
Måste träna på en låt ockå.


Karin

Jag vet att det är typ samma inlägg på min andra men jag hinner inte skriva annat nu.


Kommentarer
Postat av: julia

hej

2011-06-01 @ 18:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0