Valborg!

Just nu sitter jag med slingor i håret :D
Mamma har dragit ut håret ur plast saken.
Hoppas det blir bra :D

Ikväll ska vi till vånga och käka mat hoss våra kompisar och gå till brasan sen, om det inte regnar.
Vad ska ni göra idag?

Jag och Malin har varit duktiga idag!
Vi har tränat :D
Först körde jag 2km på cykel, 700 på roddmaksin, och typ 3km på bandet.
Sen körde vi afro i en timme.
Skit kul! Vi va 6st med Lisa och vi körde 5 finallåtar :P
Jobbigt!!

Hoppas ni får en bra kväll!
Karin


Kommentarer
Postat av: aniluap

hej karin! ja e skitpigg så jag tänkte skriva lite här, jag hoppas du har haft det bra idag. jag skulle spelat match i morse, men den jävla skit halsen gjorde jätte ont och näsan är näppt som en brunn eller nått, hhah segt de lät. nu rinner snor, måste snyta mej ! jag myste me doris, hon ligger i soffan och är vit , men åååååå nu rinner det igen . uschhhhhhh massa bafucin äter ja me. det är nått fel på mej . måste nog ha dem där skit nässprayen ändå, de kan ha vart dej ja berätta det för, ja vet inte men doktorn sa att jag skulle ta den i 3 månader, nae jusste de va emma, men ja kan ha berättat de för dig me . jag har ju liksom vart förkykld och haft ont i halsen väldigt ofta i ca ett halvår. det e ju inte normalt, hoppas inte jenny får lika dant . men det går väl över tills sommaren hoppas jag, men då e det ju pollen också. vänta me att köpa en hamster om du ska det, ja vet ju att du vill. vi ska ha frank i förrådet me pontus ett tag och så får vi se om det blir bättre men just nu är jag ju förkyld. gult äckelsnor. jag såg ett klipp på 2 killar som höll på och typ bråka. så gick ens glasögon sönder, han vart asarg hhah så ful den videon va. jA vill till elden igen, fast nu e det ju inte eld där men ja vill gå dit och stå vid elden för det va så skönt. varmt och mysigt. så vare inte vid kyrkan, där va det kallt och läskigt, kul att vi inte bara va tjejer, de ´skulle va ännu läskigare, men erik stog och kolla på när jag och cissa va osmarta . jag kommer vakna sent i morn, typ sova hela dagen, sen kommer jag va vaken hela natten typ och i skolan kommer jag va helt slut, inte orka nått, och träningen kommer va jobbig för då kommmer ja va trött, guud va osmart jag e, att ja inte lägger mej. men jag e skitpigg, det är nog för att jag trodde jag var smart i dag, jag sov tilll 1 för att orka va pigg ikväll så jag inte skulle va tråkig och trött som ja brukar va på kvällarnA ibland. men det vart nog för mycket sömn så jag blev för pigg. skit. fått värsta finnen på näsan me. kul. den svider. nu e jag jäkligt varm. måste ta av mej onepiecen, nae då blir det för kallt, jag får ha såhär nu . värsta bögfilmen på tvn, män i fängelse , då blire så. tråkigt, varför är ingen innne på msn? vill ju prata. han på filmen ska skära av könet och lägga det i en skokartong om han ljuger för honom igen. han vart arg för han såg ut som en fet ful kossa i sina kläder. nu vill han ha en eskimåpuss. nu gnuggade dom näsn mot varann. nu ska jag skriva om en film som julia fick, selena gomez e me i den : det här är en musikalisk, magisk askungesaga om att dansa lycklig i alla sina dagar. i den här uppdaterade varianten av den kända sagan spelar selena gomez, en modern askungen i dansskor istället för de klassiska balskorna av glas. drew seeley spelar joey,snyggingen som är ny på skolan och som letar efter en tjej att älska, kan han bli marys drömprins?

filmen heter , another cinderella story

jag tänkte se den förut men nu e det försent, jag måste snyta mej igen.nu suger jag på en klubba, jag har godisförbud i morn föresten, vi va tvungna att smaka grillade marschmelows (stavning)så det får börja i morn . jag vill ju ha en blogg. men det blev ju helt cp. du kanske kan hjälpa mej nån gång? så kan vi se filmen om du vill. nu slåss dom och sparkas på filmen, bögarna. eller bögen för den andra vill bara därifrån. haha, han va smart nu, det va en som skulle döda honom, han hade massa blog runt munnen, så tog han en spruta med nått skit som han trodde va typ alkohol eller nått, så han svimma, haha så dum. det va tur för den andra. nej han dog ju! oj lynard dog! nu är alla rädda för han det handlar om. skönt för honom. usch nu är det en dålig låt på spotify. jag ska nog sva snart. men jag e fortfarande skitpigg. jag skulle kunna spela en match såhär kl nästan 4 på natten, eller nae, halsen förstör ju allt men pigghetsmässigt skullle jag kunna göra det. nu kvävdes han det handlar om nästan. usch. nu kramas dom. nu ska likinschi in i nått hål. nu kör dom yoga eller nått skit. jag ska springa 5km igen nån gång för att se om det går snabbare utan alma. alltså det e inte så att hon e söligare eller nått men man blir ju mera anfådd när man pratar så egentligen va det inte så bra att vi sprang men kul att springa ensam. det ska jag göra åndå nån gång , men vårruset skiter jag i. nu är det reklam på tv och spotify. tråkigt. nu vart det en låt. nu är kl 4. jag måste på toan, nu är jag tillbaks, jag är skitosäker om moppe. bra saker: roligt, coolt, bra att man kommmer till ställen fort, bra om man vill åka lite längre som typ till frida där det inte finns cykelväg och till stan, nått att köra tills man får köra bil, har velat ha en väldigt länge.

dåliga saker: dyrt, kan cykla, får snart övningsköra bil.proven...

det är mera bra saker än dåliga. men det som stör mig mest är priset på allt! så störande. a men skit samma, ja orkar inte tänka på det nu. på filmen så sloss dom och håller på med sprutor och vill döda varann . nu fick båda i sig sprutorna. nu dog båda. smart tycker jag, istället för att skita i att sticka varannn så dog båda 2. bögen med blå kavaj står vid graven och är ledsen. men åååå han va ju inte död! han va i koma och så grävde bögen upp honom ur graven. nu fattar ja inte va som händer. nu e ju han me bög! john och bögarna e kompisar nu. och nu är det bara skit på tvn. nae asså hur kommer det bli i morn? ja kommer ju vakna skitsent. haha va jobbigt för dej att läsa det här! hejå! ;)

2011-05-01 @ 04:20:27
Postat av: niraK

Jävlar vad mycket du skrev!!

Jag fatta ingenting om den där bög filmen XD

Jag har sett "A cinderella story" :D

den är skit bra :D

Hur lång tid tog det att skriva det här??

Jag kan hjälpa dig med bloggen :D

Om inte du ska göra nått speciellt imorn så kan jag nog hjälpa dig då :>

Det där om moppen, du kan ju ta moped klass 2 körkort :D

Det är billigar och så, fast jag tror att moppen är dyrare men det blir nog billigare i slutet.

Mitt körkort kostade sammanlagt men alla lektionen och prov och intyg och skit kostade ca.5000 och moppen kostade 2500 :/

Men men, det var ju min konfirmations och 15års present :D

Hoppas du tar moppe kort för det skulle vara kul :D

Hej då :D <3

2011-05-01 @ 12:49:54
URL: http://thebestkarin.blogg.se/
Postat av: aniluap negi

haha, bög filmen va ju brA xd men det här e en annan film tror ja :) för den du menar är väl med hilary duff? eller va hon heter xd den e bra ! jag vet inte riktigt hur lång tid det tog :p jag gick ju på toa och massa skit me ;P jag har ju träning på kvällen :( aa, får se me moppe :) de skulle va nice ;) nu rinner de i näsann igen xD hejdå! <3

2011-05-01 @ 12:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0