TV-time

Idag är det TV-kväll :D
Nu ser jag på Desperate Housewife sen blir det Cougar Town och The Middle.
Jag har inte så mycket att säga men jag ville bara fråga en sak.
Är det någon som har en Nagel-blogg?
För jag har sett ett par bloggar som handlar om naglar och sånt och jag tycker det är roligt att läsa dom och se hur man kan måla jättefina naglar.
Jag älskar att måla naglarna men det blir lite tråkigt att bara ha samma färger hela tiden och samma mönster.
Så om någon vet någon bra blogg eller om ni har någon tips på vad man kan göra med naglarna så skriv det, jag blir sjukt glad isåfall!! :D
Snart kommer jag få en ny design, förhoppningsvis :D
Ska skicka bilderna till Nook sen så att hon kan fixa åt mig :D
Hon är bara bäst :D <3

Kramisar
Karin


Kommentarer
Postat av: Nook

Det är ju du som är bäst ! :)

2011-04-27 @ 19:29:25
URL: http://nookiesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0