Ny start!

Nu har jag äntligen bestämt mig för att börja blogga igen!! :D
Nook har tjatat så nu ska jag börja!
Men jag måste göra något med designen! Den är hemsk XD
Men det skulle Nook hjälpa mig med, hon är så snäll :D
Nu är det påsklov och jag ska bara chilla :P
Igår så var jag ledig från skolan, jag skulle in till mopedkursen och köra upp med mopeden :D
Och gissa vad.... Jag klara det!! :> Så på tisdag bär det av till Linköping så jag kan göra mitt teoretiska test :D
Hoppas hoppas jag klara det, då kan jag åka moppe till konfirmationen för första gången :D
Just nu sitter jag i mitt rum och kollar lite på TV, men jag kollar på olika klädbutiker på nätet.
Jag ska lägga upp lite bilder på vad jag har köpt eller vad jag ska köpa :D
Nu måste jag sluta för jag ska fixa iordning mig sen, ska lägga ut en bild på min outfit sen :D
Imorn ska jag på spa-kväll hos Paul :D

Bye Bye :D

Kram Karin :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0