Glad Påsk!!


Idag är det själva påskdagen :D
Har vart på Maxi med mamma och lillebror :D
Köpte skor, det gick bra men det tog tid.
Jag fick 3par, som jag älskar!!
Sen gick jag till HM där jag köpte ett kort linne och en grön ögonskugga :D
Ska lägga ut bilder sen.
Jag köpte två kudda på Rusta!!
Älskar dom!! :)
Igår var det jättekul.
Noah är som en hyperaktiv ekorre XD
Han kunde inte sitta stilla en enda gång typ :>
Han är så söööt!!
Världens bästa bror son :D
Magnus vågade åka med mig :D
Så vi tog en tur här i lilla blacka :)









Jag orkar inte ta kort på alla skor så jag tar bilder från internet :D










LOVE THEM!!





Måste dra :D

Glad Påsk på er alla!! :D <3

Karin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0