22:11

Idag har jag inte gjort så mycket, bara slappa typ :D
Åkte till ica och köpte present till morfar.
Han fick dumle och marianne :)
Blev faktiskt lite sugen på att smaka :D
Men det var ju morfars så nepp.
Sen åkte vi till mormor och morfar och åt lite mat och fira morfar lite.
Pappa och jag åkte och tanka förut, fick göra det själv för först gången.
Men han betala nu.
Nu sitter jag i sängen och äter annanas och ser på TV :D
Gäääsp.
Gud vad jag är trött..
Imorn är det skola och då måste man gå upp tidigt :(
Ska hämta Paulina imorn så att vi kan åka till skolan tillsammans :)
Jag vill inte åka själv till skolan på moppen första gången.

Nu ska jag sluta och lågga mig :D

God Natt
Karin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0