Tisdag..

Idag har jag bara flygit med..
Först engelska- lite jobbigt men pungråttan brevid mig gjorde så att det vart roligare :) <3

bild- det var kul men jobbigt och svårt för jag ville inte spetsa mig själv i fingrarna.

Franska- läxa, glömde sakerna i skolan igår så jag kunde inte så mycket men jag hoppas på det bästa :)

Lunch- inte det godaste men man blev ju mätt :)

Lunchrast- hemma hos jenny och hoppas studsmatta, jätte kul men dom va lite sega och försökte fälla mig och göra så att jag ramla men vi hade endå kul :) XD

No- tråkigt.. några skulle redovisa men vi andra kunde inte göra så mycket för utom att ha lite fritt på datorn så för mig vart det att skriva på bloggen och lite facebook

Skolan är slut och jag åker hem och njuter av att sluta tidigt.
Mamma kommer hem och vi fikar sen kollar efter saker som vi kan sälja på vinden och vi hittade en hel del grejer, men vi hittade mest saker som vi skulle slänga.

Sen så åt jag lite och sen vart det datorn.

Jag måste sluta nu för jag ska duscha och sen se på Desperate Housewife kl.21.00 och sen Cougar Town :D

Tjingeling!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0