Karneval?!

Idag så har jag "lekt" med mina kusiner, Linn och Oskar, 7 och 3 år, vi har sett på film och gått på "stan".
Näär vi kom till uppsala centrum så var det kaos. vi tog bussen in och det var rena kaoset för dom hade karneval (eller vad det heter) där och det var kul att kolla men det var jätte mycket folk och krångligt att komma fram. Sen när vi gick av bussen så gick vi till Willys och handla lite godis och jag köpte lösnagla på "SuperPrise" och dom kostade bara 15kr så det ska jag testa imorn eller på måndag tror jag :)
När vi kom hem till deras lägenhet så gjorde vi en rabarberpaj och den var jätte god! :)
Vi ska grilla ikväll om det inte regnar :/ men det får vi hoppas att det inte gör :)
Nu ska jag kolla lite på facebook tror jag men jag kanske får skriva imorn eller lite senare ikväll :D
(jag har inte någon dator med mig och har inte det på mobilen så får hoppas att jag får gå inte lite)

Tjabba Tjena :)
//Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0