Datasalen..

Nu sitter vi i datasalen och det är några som ska redovisa, men om jim får "låna" några elever från eva som jag tycker är helt knäppt, förra gången blev eva arg på jim, men nu gick det nog ganska bra. Jag vet inte vad vi ska göra som redan har redovisat men jag och paulina skriver lite här och är lite på facebook tror jag.
Nu är det no och sen är det svenska och sen är det en sista lektion och det är idrott. Vi ska ha höjdhopp. Hoppas jag kommer hem med alla ben hela.. XD
men det kommer nog gå bra. Hoppas jag!


Kramisar Karin! :)

Kommentarer
Postat av: gissa ? börjar på p och slutar på aulina xd

haha SAX HOPP! så fuult de känns att hoppa så ! xd ovant me , ja som har träningsverk i benen x)



jääkla stång ja fick i ryggen :´(

2010-05-10 @ 16:30:29
URL: http://lolllipopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0