Dagen..

Idag har det varit en ganska så bra dag förutom att jag har haft ont i magen och i huvet i skolan men jag vet ju varför. Vi ha haft heldags profil och vi har tränat och tränat.. vi har nästan bara spelat och dansat lite. Det är en ny lärare som heter David och han körde typ bongo trummor och sen kunde han lite afrikans dans men inte som jag kör (afro) men han visade oss och man skulle gå fram och tillbaka och klappa lite och så men det var kul när vi kunde det. Annars har det väl inte vaart nått specielt. Jo just det det var en sak som hände och den a
var lite kul och skrämmande. Jag, Lisa och Steffie skulle skriva ut en sångtext på datorn och vi skulle sätta på skrivaren, och det gick väl sådär. Först hittade vi inte "on" knappen och sen när vi väl hade hittat den så skulle vi skriva ut och då började den låta konstigt och det lät som om den skulle spotta ut papper, pappret som vi skulle skriva ut fastade i skrivaren.. XD men det löste sig sen.
Nu ska jag kolla runt lite och sen är det väl bara att göra sig i ordning för att köra ett afro pass! Jag längtar :)

Tjoppalong

Kommentarer
Postat av: p.a.u.l.i.n.a

sööt bild du har :P du verkar haft en bra dag :)

2010-05-13 @ 21:28:53
URL: http://lolllipopp.blogg.se/
Postat av: K

Aa det hade jag :)

2010-05-29 @ 16:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0