Sorry

Jag vet att jag inte har skrivit på länge men nu skriver jag :
I söndags va familjen i värmland och hälsade på min brors tjejs mamma.
Vi kom för att umgås och se Noah för först gången på riktigt. :)
Han är jätte fin och söt.
Jag tog lite bilder som jag sa lägga in :D
Det var jätte kul att få träffa min brorsa som bor i Norge men var på besök i sverige.
Nu ska jag lägga in lite bilder på lilla Noah :D

En till ska jag kom på :D
Tummen pp för värmland, jag älskar deras dialekt, i mitt nästa liv ska jag bli en värmlänning :D
Tummen ner för vägen, det tar skit lång tid att åka dit, men den som väntar på nått gott väntar aldrig förlänge.



 
Noah i vagnen.

Stöttar upp huvet med handen :D


Öppnar höger ögat lite.

I Gustavs famn.

Båda två är söta :D


Ska gå..
Hej då / karin

Kommentarer
Postat av: Jessica

Så söt. Du måste va så glad!!



Saknar dig KArin!!

2010-06-17 @ 11:10:49
URL: http://jwarlander.blogg.se/
Postat av: Anonym

MEN ÅÅÅÅÅHHHHHHH MAN KAN BARA SKRIVA 77 KOMMEMTARER!! :O SÅ JÄKLA ONORMALT ATT DE BARA E 77ST !!!! JA SOM HAR SUTTIT OCH SKRIVIT TYP 1111111111111111111111111111000000000000000 OCH SÅ SER JA INTE HUT MYCKET DET E! :O JA VILLE JU SKRIVA 1OO ST!!! :@ JÄÄKLAA SKIT!!!!!

JA SOM HAR SKRIVTI SOM EN JÄKLA NÖRD.

2010-09-17 @ 23:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0